پرش لینک ها
بهترین سرور مجازی برای سرخطی

بهترین سرور مجازی برای سرخطی

حتماً تا به حال به گوش شما برخورد کرده است، سرورهایی کارایی بهتر دارند که حاوی پورت شبکه بالاتر نسبت به سرورهای معمولی هستند. حال جهت کسب آشنایی بیشتر با بهترین سرور مجازی برای سرخطی زدن توصیه می‌کنیم در امتداد این مطلب از سرورنت با ما همراه گردید. مطمئناً به دانستنی‌های جذاب و جالبی دست پیدا خواهید کرد.

 

جهت خرید سرور سرخطی بدین نکات به خوبی توجه بنمایید؛

سروری که شما جهت خرید آن اقدام می‌نمایید حتماً با هارد NVME باشد. بیشتر ارائه دهندگان هاردهای بی‌کیفیت را همراه با قابلیت رایت کش به جای NVME به مشتریان و خریداران عرضه می‌نمایند. نهایتاً در عملیات سرخطی زدن مشتری بنابر دلیل سرعت بسیار پایین سخت افزاری سرور موفق به سرخطی زدن با رتبه خوب نخواهد شد. در راستای درستی این مورد شما می‌توانید با نرم‌افزارهای تست سرعت، سرعت هارد سرور را به خوبی تست نموده و از NVME بودن هارد سرور اطمینان خاطر کسب بنمایید.

توجه داشته باشید که پردازنده سروری که شما در راستای تهیه آن پیش قدم می‌شوید حتماً از پردازنده‌های جدید باشد. البته که تعداد هسته و فرکانس بالا هم از میزان اهمیت بسیاری برخوردار است. جالب است بدانید که کارکرد بهتر و صحیح نرم‌افزار‌های سرخطی وابسته به منابع سخت افزاری می‌باشد. پس چنانچه که پردازنده ضعیف و یا مشترک باشد، کاربر به علّت ضعف سخت افزاری به هیچ عنوان موفق به سرخطی زدن نخواهید گردید.

بهتر است خاطر نشان شویم که؛

مرکز داده لازم است که حتما با کارگزاری مرتبط باشد. از جمله عوامل بسیار حائز اهمیت در موضوع سرخطی زدن مرتبط بودن مرکز داده‌ها با کارگزاری که انتخاب نموده‌اید، است. بهتر است از مرکز داده‌ای سرور در راستای سرخطی زدن تهیه بنمایید که در همان مرکز داده کارگزاری شما واقع گردیده است. البته شما می‌توانید جهت کسب اطلاع از این مورد پیش از خرید از کارشناسان سرورنت پاسخ سؤالات خود را به دست آورید.

پینگ یک میلی ثانیه به کارگزاری، بسیار مهم خواهد بود. متأسفانه با اطلاعات اشتباه و غلط و نادرست بعضی از اشخاص که به کاربران ارائه می‌دارند که حاوی پینگ یک نمی‌باشند. تنها آن‌ها در ابزار سپیدار تست با اکتفا به این‌که سرور تست سرعت از همان مرکز داده‌ای که کاربر سرور برای خود تهیه کرده است، پینگ داخل شبکه‌ای یک به کاربر خود نشان می‌دهند. بهتر است بدانید که این موضوع اصلاً به پینگ کارگزاری ارتباطی را ندارد. پس کاربر به اشتباه این گونه فکر می‌کند که پینگ سروری که برای خود تهیه نموده است، یک است. در حالی که این موضوع اصلاً ارتباطی را به پینگ کارگزاری بورس نخواهد داشت.

سرور مجازی ایران به جای سرور مجازی بورس؛

بهتر است توجه داشته باشید که به شما به جای سرور مجازی بورس، سرور مجازی ایران تسلیم ننمایند. بیشتر ارائه دهندگان با اجاره یک سرور اختصاصی ایران بی‌کیفیت و غیراستاندارد و تهیه یک پورت ده گیگ اشتراکی برروی سرورهای خویش اقدام به فروش سرور مجازی بورس می‌نمایند. آن نیز بنابر علّت شلوغی و درگیر بودن پورت شبکه و کیفیت اندک سرورها، به هیچ هنگام موفق به سرخطی زدن نخواهند شد.

بهتر است سروری را تهیه کنید که مخصوص سرخطی زدن باشد. این توصیه ما به شما در بطن وب‌سایت‌ سرورنت می‌باشد.

سرور مجازی ایران به جای سرور مجازی بورس؛گارانتی برگشت وجه و اعتبار از جانب فرد سرویس دهنده؛

از جمله مواردی که از مقدار اهمیت بسیاری برخوردار است، پیشینه ارائه دهندگان سرور است. به هیچ عنوان وب‌سایت‌هایی که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند را انتخاب ننمایید. پس نتیجه می‌گیریم که تجربه و مهارت ارائه دهندگان در ارائه سرویس باکیفیت و مرغوب بسیار حائز اهمیت خواهد بود. از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه ارائه دهنده خدمات هاستینگ در این مسیر بهره گیرید. قطعاً که در این زمان اضراری دامن‌گیر شما در این راه پر فراز و نشیب نخواهد شد.

 

گارانتی برگشت وجه و اعتبار از جانب فرد سرویس دهنده؛

سرور مجازی یا اختصاصی برای سرخطی زدن بهتر است؟

با تکیه به این موضوع که سرورهای اختصاصی حاوی تعرفه بسیاری در راستای سرخطی زدن می‌باشند و بیشتر کاربران قدرت و توان تهیه و خرید سرورهای گران قیمت را ندارند، بهتر است شما به سمت و سوی خرید سرورهای نیمه اختصاصی رهسپار بشوید. نگران نباشید چرا که سرورهای نیمه اختصاصی هم می‌توانند دارای پردازنده‌های قوی باشند. حتی گاهاً هم قدرتمندتر از سرورهای اختصاصی. البته که شما می‌توانید این نوع از سرورها را با قیمتی بسیار ارزان‌تر از سرورهای اختصاصی برای خود تهیه بنمایید.

 

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید