پرش لینک ها
نگاهی به سرور دیسکورد دژاوو

نگاهی به سرور دیسکورد دژاوو

سرور دیسکورد دارای قابلیت‌های بسیار جدید و متنوعی است که آن را به اتخاذ ابتدایی گیمرها مبدل نموده است. ما در این نوشتار از خود مایل هستیم شما را با سرور دیسکورد و سپس سرور دیسکورد دژاوو آشنا نماییم. بهتر است تا پایان این مطلب از ما در سرورنت همراه‌مان باشید.

دیسکورد در واقع دارای سرورهای متنی، ویدئویی و voip رایگان به همراه بعضی از خصوصیات منحصر به فرد همانند ترکیب با سرویس توییچ است. البته که آن نیز تمامی این خدمات را در اختیار گیمرها و کاربران عزیز قرار می‌دهد.

 

دیسکورد به عبارتی یک اپلیکیشن ارتباطی بسیار دوست داشتنی و محبوب می‌باشد که برای گیمرها طراحی گردیده است و البته که گیمرها امکاناتی بسیار بیشتر از آن‌چه که استیم در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، می‌توانند تجربه نمایند. کاملاً طبیعی می‌باشد که اپلیکیشنی با این مقدار از امکانات تنها مورد بهره‌گیری از جانب قشر خاصی از جامعه واقع نشود و به همین علّت بود که دیسکورد پس از انتشار از جانب کاربران بسیاری، بیشتر از گیمرها مورد توجه و تمرکز واقع شد.

مهم نیست که اکنون شما گیمر هستید و یا به مطالعه رمان یا داستان علاقه بسیاری دارید، یا آن‌که حتی به این موضوع علاقه‌مند باشید که در ارتباط با موسیقی با دیگران به بحث بپردازید، بهتر است این گونه بیان داریم که دیسکورد تشکیل شده است تا افراد هم سلیقه و هم فکر بتوانند با هم دیگر ارتباط برقرار نمایند. چیزی همانند شبکه‌های اجتماعی. دیسکورد هم‌اکنون برای ویندوز، مک، اندروید و iOS در اختیار می‌باشد. بهتر است در امتداد این مطلب از خود کمی بیشتر به سرور دیسکورد دژاوو بپردازیم.

 بهترین سرورهای دیسکورد کدام است!

دیسکورد برای رایانه‌های شخصی و به گونه‌ای خاص برای بهره‌گیری گیمرها در هنگام بازی طراحی گردیده است‌. این نرم‌افزار از خصوصیاتی چون؛ زمان جواب دهی سریع، سرورهای چت رایگان، برقراری تماس صوتی و تصویری میان دو و یا چند کاربر، به اشتراک گذاشتن صدا و همچنین تصویر در بطن رایانه‌های شخصی و سرورهای اختصاصی برخوردار می‌باشد.

این مورد پایانی که بیان نمودیم یعنی؛ سرورهای اختصاصی یکی از جالب توجه ترین قسمت‌های سرور دیسکورد می‌باشد و به همین دلیل ما در این نوشتار از خود به معرفی یکی از بهترین سرورهای دیسکورد یعنی سرورهای ایرانی دیسکورد و همچنین سرورهای خارجی مبادرت می‌ورزیم.

 بهترین سرورهای دیسکورد کدام است!این برنامه به همان شکل که بیان نمودیم به عبارتی یک سرویس ارتباطی رایگان می‌باشد که بیشتر شبیه به برنامه‌های دوست داشتنی همانند؛ مایکروسافت تیمز و نیز اسکایپ اسک می‌باشد. این سرویس از صدا، متن و همچنین چت ویدئویی کاربر پسند ضمن سرورهای عمومی و اختصاصی پشتیبانی و حمایت می‌نماید و عامه مردم این امکان را دارند که آن را نصب نموده و از آن بهره گیرند. البته که این برنامه رابط کاربری شبیه به اسلک و مایکروسافت تیمز را دارد و سرورهای آن نیز شبیه به سرورهای دو مورد نام‌برده شده می‌باشد.

با این وجود سرورهای دیسکورد بیشتر به واسطه‌ی فعالیت‌های کاربری محور چون؛ reddit  گسترده می‌شود. حدوداً در بطن دیسکورد برای انجام هریک از بازی‌ها و موضوعی می‌توان سرورهایی پیدا کرد. پس می‌توان چنین بیان نمود که این پلتفرم همانند ردیت پلنفرمی انجمنی آنلاین می‌باشد.

 پلتفرم دیسکورد؛

این برنامه برای تمامی مسائل از پلتفرم‌های عظیم شرکتی و مراکز فراگیری تخصصی تا استخدام تند و محتوای بزرگسالان بهره می‌گیرد. حال بهتر است در امتداد این مطلب از گزافه‌گویی خودداری نموده و شما را با برخی از بهترین سرورهای دیسکورد چون سرور دیسکورد دژاوو آشنا نماییم. بهتر است تا به پایان این مطلب از سرورنت با ما همراه باشید.

 kin xron؛ یکی از بهترین سرورهای دیسکورد؛

سرور دیسکورد kin xron یکی از سرورهای ایرانی دیسکورد است. این دست از سرور دیسکورد برای آن قسم از اشخاصی که به استریم بازی هایی همانند؛ مافیا، امانگ آس و مواردی همانند این علاقه از خود نشان می‌دهند، جالب توجه است. Kin xron از جمله سرورهای بسیار قدیمی دیسکورد می‌باشد.

البته که آن نیز با در اختیار داشتن بالغ بر شش هزار ممبر یکی از سرورهای پرطرفدار ایرانی به حساب می‌آید. این دست از سرور دیسکورد با عنوان بازی، جای مناسب و مطلوبی جهت صحبت و فعالیت کلّیه‌ی اشخاص در رده‌های سنی گوناگون است. بعضی از خصوصیات حائز اهمیت این سرور دیسکورد عبارت می‌باشد از؛

  • حاوی چنل عمومی ضمن دیسکورد است.
  • حاوی بازی among us امانگ اس.
  • به اجراء رساندن یک بازی شبانه.‌

 

 yolo؛ یکی از بهترین سرورهای دیسکورد؛

یولو هم از جمله سرورهای دوست داشتنی و موفق دیسکورد می‌باشد که با غایت برقراری محیط و فضایی برای استریم اقسام بازی‌ها و سرگرمی‌های گوناگون و آنلاین تدارک دیده شده است. این نوع از سرور با عنوان سرگرمی و تفریح و بازی محل مناسبی می‌باشد جهت سخن گفتن و فعالیت گیمرهای فعال ضمن حیطه اقسام بازی‌های آنلاین و کامپیوتری.

یولو در هر یک از شب‌ها در ساعت 22:30 با برگزاری ایونت‌های جذاب و هیجان‌انگیز، برگزاری مافیا و تورنمنت‌هایی چون؛ بازی‌های کامپیوتری و نیز موبایل و همچنین پلاتو، در هر ماه جوایزی ویژه و مخصوص را ارائه می‌دارد. از سویی هم فضایی دوستانه و مملو از سرگرمی را برای شما تهیه می‌کند. این سرور امکاناتی هم دارد که بعدها بدان خواهیم پرداخت.

 سرور دیسکورد دژاوو؛

سرور دیسکورد دژاوو سروری است ایرانی برای گیمرهای عزیز و علاقه‌مند به انجام سرگرمی‌های متنوع. سرور دیسکورد دژاوو نیز با عنوان سرگرمی و تفریح صمیمی محیطی مناسب و مطلوب جهت سخن گفتن و فعالیت کلّیه‌ی اشخاص در رده‌های سنی متنوع را مهیا می‌سازد. از سویی هم دارای کانال‌های عمومی و اختصاصی است.

در بطن سرور دیسکورد دژاوو چنل‌های ویژه‌ای برای کاربران عزیز واقع شده است که از جمله آن‌ها را می‌توانیم در اعلانات جوایز، جیریت پست، ادولت پست، روز زمینی شدنت، سوتی کده و… خلاصه نماییم. مازاد بر این‌ها قرعه‌کشی های به شدّت مطلوبی را به انجام می‌رساند که در قسم اعلانات و جوایز این سرور اطلاعات دقیقی در این رابطه به چَشم می‌خورد.

سرور دیسکورد دژاوو؛ و در پایان؛

دوستان عزیز ما امیدوار هستیم که توانسته باشیم شما را در این مطلب از خود، با برخی از سرورهای مهم دیسکورد چون؛ سرور دیسکورد دژاوو آشنا سازیم. بهتر است نگران نباشید. چرا که شما می‌توانید به هنگام وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با ما ارتباط برقرار نمایید.

پیام بگذارید

مشاهده
بکشید